Vit hy bort.

Nu är de Måndag igen och det gör mig absolut ingenting
för att solen lyser stark och fint vilket gör mig Happy happy!

Helgen har varit mycket bra och smått problematisk men de
värsta löste sig till de bästa.
Fredag blev de en impulsiv ute kväll med Elsa och Domino,
lite vin hemma och sedan dansade vi saaaatan ute på
Dickens heeela natta.
Ett ställe man sällan hänger på men jag diggar de, mest
pågrund av deras heltäckningsmatta ;) hah.



Lördag, en mesta dels lugn dag.. inga kommentarer mer om det!

Söndag var underbar, vaknade till vackert väder och Nicco, Tino och
jag vandrade ner för en picknick på stranden..Varm choklad och mackor-mys!
Senare kilade vi ner till O'learys käkade en mega burger och hann precis se HIF
vinna en match.

Oh juste det, jag vann ju en systemkamera på tradera för någon vecka sedan och
äntligen kom den hem. :) En riktig grej där man måste lära sig allt på de riktig sättet
då man ska ha en filmrulle i och det finns ingen förhandsvisning på bilderna.
Jätte kul! Nicco och jag testade den vilt igår på väg hem, första spontana
klick-klick-klick rullen..snart framkallningsdax !

Idag ska jag jobba men först solar vi lite & lyssnar igenom Weezers ny album som e schwein bra:)
Tino och jag är ungefär lika glada för att ligga och värma oss i solen så vi har hittat en perfect spot i vardagsrummet där solen lyser kanske en, en och en halv timme per dag..

Underbart!

 

 

E.






Kommentarer
Postat av: elso

wooooow!! en riiktigt systemkamera? Guud vad gött!:)

hoppas det blir bra bilder!!

Puss snutte

2010-03-15 @ 18:10:58
URL: http://stellajacky.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0