Allt i allo.

Känns som de hänt en del den här veckan,
men kanske de egentligen inte har gjort.

Fått iväg grejer som jag sålt på tradera, det var lite kul.
Inte föratt jag gick väldans myckt i vinst men nu är de någon annan
som får truddellutta glatt i mina gamla saker :)
Fick min Dr Martens på posten så nu trallar jag glatt runt i
någon annans gamla skor :) Fast dom är aningen tighta just nu
men de ska jag nog kunna gå ut!

Nicholas och jag bokade en resa till Kreta i förrgår, Äntligen!
Vi har suttit och häckat på det ett tag och om man inte betsämmer sig
så känns de aldrig som man får tid att boka eller att ta ledigt men
nu e de gjort :) Hotellet är 3+ och det känns ju lagom och ligger nääära
havet.


Jag har suttit hundvakt också till en jätte fin Amstaff med namn Diva, heh
Hon får mig att powerwalka mer än någon annan och nu efter de dagarna
är Tino helt slutkörd!



Nu ska jag gå ut med min lilla tax sedan ska jag till polisen och skaffa mig ett nytt pass,
varför detta? Jo, inte för att det har gått ut utan för att Tino har bitit på den och de gör mig
lite orolig för att det ska vara ogiltit :)



E.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0