vilsen på vardagsvägen.


Det är lusigt det där, trots att man är bästa vänner, samma själ, en annans halva
så..ibland..tappar man liksom bort varandra på vardagsvägen.

Jag vet att de väldigt ofta hände mellan mig och Elsa tidigare när jag pluggade
i annan stad. Kändes som att vi bodde på olika kontinenter även om man viste att
hon var två timmar bort.
Samma har det nu varit med Linda, hon och jag har sååå mkt gemensamt.. eller
nej där ljuger jag. Vi har nog inte mycket mer gemensamt än att vi har samma 'tänk'
och det har man saknat något så fruktansvärt. Hon har dock flyttat ner från norrland nu
tillbaka till Trellehåla.. Det tillsammans med skånes sommarkort kan inte hålla oss isär.
Kan bara bli bättre!

Idag ska jag göra dagen rolig trots vädret.
Nått nytt fräscht och spännande.
Ni får se senare :)




E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0