svullensol nejtack!



Sommarens regniga dagar går på alla sätt och vis att uppskatta känner jag.
Först och främst så bli pressen grymt hög att man bara MÅSTE vara ute när
solen skiner, jag får värsta ångesten om jag kolapsar i soffan...
ÄVEN om jag så är döds trött.
Sen så kan man ju passa på att göra de tråkiga måste-sakerna också
som att städa, maila viktiga människor och jobba medgottsamvete.

Just nu sitter jag ändå med den fruktansvärda förstadagensmensvärken så aaaaaatt...
jaapp, jag vill inte ha fint väder som gör mig ännu mer svullen än jag redan
känner mig.

Jag trivs då bäst med att burra in mig i pälsen på min tax och bara känna kärleken
medans träden får släcka törsten och frodas ännu vackrare & grönare.


Idag är en twittrande och bloggandes dag.



E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0