ghostmeoff

Väldans olevande man känner sig efter en vecka hemma sjuk. Man är såå trött på att vila att man bli ännu tröttare och de blir en helvetes ond cirkel, Well...Upp med hakfan och röjj undan allt som har med sjuk att göra.
Aha!

Juste de, sååhär fantastiskt ser jag ut när jag har blivit en innesittare,
jag blir så störd av alla tankar att jag är tvungen att vira in dem så att
de ska stanna i huvudet! :) (vinet på bilden, så klart inte mitt)

Igår kväll blev ändå lite ut för att kolla första Popcorn på Tivoli, för att rensa skallen
var det rätt gött med lite bra samt dålig musik att lyssna på.
Belsabopp kom sen till oss, skööööönt. Alltid lika mys..
Tino stör elsas sömn sen kommer båda två (Elsa samt Tino) inkrypandes på morgonkvisten
och vi är två personer med påsar under ögonen :) hoh.

Hon är vacker ändå. Mycket.







E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0