Även en matta ska få vara på äventyr lite då & då.

Jag har halsbränna idag, förska gången i mitt liv & den sista får jag hoppas.
Trodde att det var nått hitte-på men jag tror mig kunna känna det idag. Fan.

Jag tränar på och det käns GÖÖÖÖTT, svettigt och upp-piggande.. eller nja kanske inte
svårt att säga att jag e piggare än. Tränat slut mig denna veckan, borde nog startat lugnare 
så här i början av året.

Kan de vara träningen som gett mig halsbränna? hur fan får man halsbränna? Äh.

Spinningen i morse var bäst, för vi fick frukost efter. La Göör Gött elleeee. Jajemän! 
Där efter blev dagen lång med mycket att göra, har STOR städat lägenheten, fy fan vad den var 
smutsig nu.. hur mycket hundhår kan en liten tax fälla är frågan? och hur mycke damm lägger sig just under sängen, I guess att dte är damråttornas paradis och Tino ääälskar att ligga där med dom. Well, nu äre slut på 
de roliga för nu skiner mitt golv! 

Det något konstiga som hände var dock att jag lyckades kasta ut min badrumsmatta ut ur fönstret och jag
blev skräckslagen. Skit kul för grannarna att se en flygande gitarrmatta flyga utanför deras fönster :S
Men nej nej nej den hamnade ju inte på marken UTAN på grannens balkong, HA! Jag ringer på, ingen hemma.. men den kom hem igen tillslut ;) Tack och lov. 

Även en matta ska få vara på äventyr lite då & då! 

Ikväll kommer Markus & Carolin på besök vilket ska bli as kul. Inte träffat dom på evigheter och det är ju nästan lite min förtjänst att dom blev tillsammans, fun fun!





E.


Kommentarer
Postat av: elso

hahaha varit skummt om tinokorv fått plats på mattan medans den flög!



tänk dammråttorna i DENNA lägenheten då..:S hehehe! Pusss

2010-01-09 @ 12:03:21
URL: http://stellajacky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0