rumpludduss.

Lyssnar nu på Soundtracket från 'Where the Wild things are' som en tokdurk.
Tokdurk? vad är det? ja det vet väl inte jag men just nu känner jag min ändå
som en.

Lyssna in denna för ett exempel..



Jag jobbar mest nu & sen målar jag en del.
Eller nja jag jobbar faktiskt inte alls så mycket
men jag intalar mig det får dååå kommer de liksom till mig OCH förhoppningsvis får ja litta mer
jobb :)

YES!

Har en ny telefon, den är cool och den nyaste fräniaste på stan.
Ny bra musik inlagd,
Tar great pics
OCH
säger namnet på den som ringer,,
vilket egentligen baar är tråk.
De ni!

Köpte en leksak till Tino idag som säger MUU! när den studsar.

Sjukt kass bild men struntiet'!














E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0