ÖNSKELISTA.


Yepp och för första gången på Många år, kommer jag ut med en önskelista..
Jo jag vet, lite tight inpå kanske med tanke på att jag fyller på Lördag men
det behöver eller kommer ändå inte firas fören lååångt senare.

Well..

Inte i ordning nu utan bara lite stuffa jag tänkt på under senare tid..

-- Ett citronträd.. litet typ bonsai. Fiiinta och luktar gott!

-- James Jeans book "XOXO Hugs and Kisses"



-- Tjocka bomulsstrumpbyxor, med lite mönster och färger.. roliga tights liksom..
Vintervädret verkar ju hålla i sig så då kan man lika väl vara varm och fin.

-- Ring & Halsband från ( Kyssjohanna.se )

199,-                       175,- ..lite dyrare..


-- Sen önskar jag mig en riktig fin trä-palett.

--


De var det för nu!



E.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0