Bland kartonger och mysvibbar.


Det känns helt fantastiskt att kunna sitta här vid köksbordet. morgonmysa, nynna till radion och titta ut över takåsarna.
Kan ni fatta att jag ser 17 flaggstänger från mitt köksfönster!!
slutsats: jag behöver INTE införskaffa en egen :)

På läge känns det äntligen som jag har hittat hem. Än så länge. Jag kan kanske inte säga allt för mycket efter fyra dagar i vår nya lägenhet men det känns grymt!
Visserligen har vi en jävla massa kartonger kvar att sortera upp och platta till innan man kan känna att ytan i denna lägenhet kan användas på rätt sätt. Tills dans, kullerbyttor och annat trams.

Pappsen var här igår för att sätta upp hyllor åt oss och idag ska han fortsätta med det. Tack och lov, vart ska annars alla böcker och filmer vara, vägrar slå tån i dom kartongerna fler gånger.

Yes.


Tvätten kallar.

E.


Kommentarer
Postat av: cicci

Oh vad mysigt! Lägg upp lite bilder på den nya lyan, vettja! Jag har kollat lite på helger som jag kanske kan komma o det verkar inte bli förens i december. men då kan vi ju dricka glögg o äta lussebullar, och kanske dricka lite julmust! Hoppas allt är bra med dig min vän. Du var med i mina drömmar för ett tag sedan föresten, jag o Joel var vilse i helsingborg o då kom du o räddade oss o visade den rätta vägen =) PUSSAR!!!

2009-10-29 @ 17:14:43
URL: http://ciccet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0