Saffranshumör i pissväder.


Nu har jag slappat mig hela morgonen, sjukt trött.. detta väder sliter mig i små stycken tills jag bara känner mig som en liten räka.
Hade en jobbig sömn, massa oroliga drömmar som inte går att förklara whatsoever, och samtidigt drömde jag att orsaken till min oroliga sömn var på grund av Beroccan jag drack igår, undra sa flundra om det kan stämma ? :) Ha!
Vissa dagar, speciellt en regning NovemberMåndag, vill jag bara ligga under täcket och gringa åt jobbiga tankar som egentligen inte är så jobbiga utan mest "tycka synd om mig"-fixidéer!
Meeeen nej nej nej, idag ska jag baka är det tänkt!!

YES.


Årets första sats Lussekatter och för er som känner mig så är lussekatter något av det bästa jag vet, I LOVE IT!
Men innan jag sätter igång med det måste jag ut med min lilla korv en runda då han får pinka av sig. Tarantino sitter nu här och tittar på mig med sina vackra ögon (som han tyvärr inte fått från mig) och tycker jag är smått booring som bloggar ist för att leka med honom.

Så dax att säga: see you later!





E.

Kommentarer
Postat av: LINN

NICE BLOGG! ;D

VA HÄNDER IKVÄLL DÅ?

2009-11-23 @ 12:24:56
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/
Postat av: Boytoy

Klart han har fått ögonen från dig! De är kanske inte samma färg men du är hans MAMMA! pusspusss

2009-11-23 @ 12:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0