Rynktant med ont i magen?


Så var man hemma igen, efter en lång dags work, hard work work!
Livet på jobbet är ett helt annat liv än det man har hemma, känns som jag lever i en bubbla
och man är i full gas konstan. Jag skulle nog inte ens märka om jag jobbade över tiden ibland,
dock tror jag inte att jag skulle kunna missa mina rynkor som utvecklats för tidigt av all osund stress.
Tur att man kommer hem i tid till slut, allt som oftast, i vilket fall som :)

Anyway, på jobbet idag har jag ätit fruktansvärt mycket clementiner, får man dem gratis så passar man ju på att
äta sig mätt och fylla en månads dos av vitaminer ifall man inte skulle hinna äta mer frukt på ett tag.
Får dock se hur magen mår imorn ;) Ooutch!

På bussen hem, tillsammans med Nicco och Tino känner jag mig lite avdankad och Tino sätter sin försvars
mekanis på sin spets. Alla som träffat min lilla fjantTax vet att han är snäll, med lite mongoryck ibland men
alltid puss & juck glad :)
Aaao.. Meeeeen idag skulle en dam tvungetvis bara sträcka sig fram och klappa honom på bussen utan någon som helst förvarning.. I sådana situationer är han misstänksam och innan jag ens hinner godkänna
att han hälsar (eller HON för den delen) skäller han.. KUL, på bussen skrämmer han tanten och jag måste bli sur på honom!
Behave TantFAN!

Måste bara skriva att jag blir grymt glad av att se att så många
läser min blogg, speciellt mina nära och kära.. Fun, fun fuun!


Now, I'm going to fly on the wings of gräddiga drömmar :) You know it Elso!






E.


Kommentarer
Postat av: i s a b e l l a

jodå, det har jag haft, :)

själv då?

2009-11-25 @ 22:48:46
URL: http://ijsabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0