Onsdag.

Tacka gudarna för att jag har en frisk kropp som jag springa flera mil om jag så vill. Men ännu har jag inte sparat på mig den konditionen, tyvärr.
Snart dax att införskaffa ett nytt träningskort och jag är pepp, PEPP, PEPP!
Var på gymmet idag och jag fick rasta av mig att gammalt kraffs som låg i mig och nu känner jag mig som ny igen.

Dock varit små irriterad för hittar fortfarande inte mina träningskläder, dom måste flygit iväg under flytten.. helt sjukt att alla träningskläder, byxor, linnen och tröjor utom ETT linne kan bara vara puts väck. Jag som hade så mycket och det är nog ingen som gärna vill sno mina träningskläder, haha.
Amenvisst, får väl bara bl att införskaffa några nya fräscha sett. :)

Lägenheten börjar se riktigt fin och mysig ut. Svårt när man har så mycket yta och så många ideer sen lite för lite pengar för att få allt som man vill, och helst på en gång.. ja ni vet hur det är!

E.


Kommentarer
Postat av: elso

va? dom har varit så svettiga så dom gått iväg av sig själv!;)

härligt att se att du skriver igen! Wille har inte svarat angående imorgon, trist - men jag känner INTE för att pressa honom..

jobbet nu! PUSS!

2009-11-12 @ 08:53:44
URL: http://stellajacky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0