NOT cool!

Sorry för mitt slappa skrivande idag.

Jag har jobbat hela dagen, schwain trött.
Drack två cider med Nicco, och en shot var, som plåster på såret, blev INTE bättre!
Delade sen en pizza med Nicco på vägen hem, blev liiiite bättre.
Fick pussar av Tino när jag kom hem, blev mycket bättre.
Älskar mina prinsar!

Nu är jag sur för att jag betalat räkningar, och jag HATAR att man måste
göra sånna smärtsamma saker i sitt fina liv! Tror du förstår mig.
Bara att jobba på som fan så att man kan betala av för sin existens,
Yes that's life.. NOT cool!

Tror dock man får något fint tillbaka för allt slit, visst är hoppet det sista som
lämnar en som man brukar säga :) Life will smile for you.


Right on Salem!


Nu ska jag nog sova, imorn måste jag vara pigg & pepp för att
köpa stakar. Just det, julsköna stakar!

That's Cool.



Nighty E.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha jag är lite klantig av mej ;D



tack! detsamma :)

2009-11-26 @ 22:27:00
URL: http://manobo.blogg.se/
Postat av: lina

tack så mycket:)

dinva fin den me:)

2009-11-26 @ 23:12:06
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0