Lördagmorgon och klar himmel!


Ännu en vacker dag och det får mig att känna mig piggare, är det inte samma för er?
Troligen så kommer det väl ännu mera regn och skit snart så jag suger åt mig var stråle som en svamp och
sen får juleljusen stå för resten :)

Igår kväll blev det lite afterwork på Sandhotel med mamma & Nicholas. Oh vad jag njöt av mitt vita glas vin och trubbadurgubben som satt och klinka på sin guitarr. Helt grym var han!! 
Jag faschineras alltid av hur sånna gubbar som sitter på clubar och spelar, spelar in sin olika acord och sen spelar ett till och helt plötsligt låter det som ett helt band.

Fick även prata med killen som äger Designgården här i båstad och jag frågade honom om det fanns möjlighet att öppna ett Café där till sommaren. Och det var fullt möjligt men jag ska först kontakta hälsomyndigheterna för att höra efter säkert vilka kriterier som krävs utifrån det jag tänker servera!
Det vill säga ett jag vill servera belgiska våfflor och kanske glass, lite sånt gott! :) Kan bli roligt!

Goooott!! Visst?


Nu ska vi äta BLTs, mmm mumma sen blir det att gå på loppis. Kanske fynda lite..
det bästa som finns en Lördag!

Hörs senare,

E.


Kommentarer
Postat av: Erica

Riktigt fin blogg :)

kram

2009-11-21 @ 11:10:22
URL: http://eswensson.blogg.se/
Postat av: TILDA

hehe samma här :)

ha en toppen lördag sötnos!

kramisar.

2009-11-21 @ 11:15:21
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Linn

Blåste det bara, tar ju 35minuter att göra det så fick kramp i armen xD Så jag gick bara med det utsläppt + jätte fluff ;D



Okej, så bra! Haha ja klockan va ju typ 00.30 när jag började haha, men det tog bara 1timme :D mitt rum är 28km2 så det är ganska stort :P ;D Ja värsta kärleken, möblerar om typ 1 gång i månaden :P



Idag...hmm.. plugga lite, fixa mig.. och i kväll kommer min pojke till mig :)

Självdå?

Kram

2009-11-21 @ 12:28:16
URL: http://inezway.blogg.se/
Postat av: Erica

Tack så mycket :)

ja, det är skönt att ha ett rum som är städat.

Usch, hatar när det ligger saker på golvet överallt.

:)

detsamma :)

kramar :d

2009-11-21 @ 13:38:01
URL: http://eswensson.blogg.se/
Postat av: cicci

Hej sweet!! Alltid kul att läsa din bloggis =) Min ligger verkligen på is o de få inlägg som produceras är tomma tomma ord! Du har väl inte glömt vilen helg vi kommer? Inte långt kvar ju =) PUSS

2009-11-21 @ 14:02:32
URL: http://ciccet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0