Puh Pinne.

Har just varit ute på en kvälls sväng på min longboard, det är hur underbart som helst och jag börjar verkligen få kläm på min rulland vän. Han heter Pandang eller nu kallar jag honom Peter Pan & gjord av 100% bambu. Dock kan han vara sneaky ibland men inget mina kvicka fötter inte klarar av :)
Verkligen mitt bästa pre-summer köp ever!

Fortfarande inget svar från GB, men kanske man inte redan kan vänta sig.
Jag hoppas verkligen på en trevlig överaskning :)
Imorn blir det upp i ottan igen, känns som den typ hundrade helgen irad jag börjar kl 7 på morgnen på både
Lördag & Söndag + ett antal dagar i veckan (allt som oftast). Jag måste erkänna att det tar musten ur mig i och med att jag inte är en morgonmänniska. Eller jo jag tror jag är en morgonmänniska men inte vaknauppinnanpostmannentyp-morgonmänniska. Aja, bita ihop och längta efter lönen det går i alla fall bra! :D

Jag tycker att människor borde göra mer som Puh och hans vänner. Kasta Puh-pinnar från en bro över en bäck, det kan leda till att man stoppar vattenflödet under bron och sedan leda till att man får tvångstankar att rensa i bäcken - Vilket jag och Elsa gjorde i veckan. Det kändes bra.






E.

Kommentarer
Postat av: cicci

Han är klok den där Nallen. jag älskar två av hans filosofier lite extra. "Medan man funderar på vad man ska göra kan man slå sig ner och sjunga en visa." och "ingen kan vara nere med en ballong" pusspuss

2009-05-16 @ 14:36:14
URL: http://ciccet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0