Många duntäcken kväver en ännu mer.

Yes yes,
Nu är det så att det verkligen närmar sig med stormsteg min flytt in i min nya lägenhet. Någon annans gamla men MIN nya :) Det känns bra nu, innan kändes det mest jobbigt.
(FAN, nu kommer den kassa låten Svenne Bannan på radion igen, suck..be för att det inte blir en sommarhit.SUPERkasslåt)
ooookey, i alla fall... varför det kändes jobbigt var väl mest föratt jag har så dålig koll på allt, mina saker ligger fortfarande i kartongerna sen flytten från Göteborg och en del av mina grejer ligger lite överallt, hemma hos alla möjliga. Inte undra på att man känner sig smått splittrad och mesta dels känner för att gömma sig under tre duntäcken 3/4 delar av dygnet ist för bara ett duntäcke 1/3 av dygnet :)
Well, nu känner jag att jag är redo.
Igår ägnade jag mestadels av dagen till att få ordning på mina kartoner, packa ner kläder och shit!
Jätte skönt.
Stressen uppstog även utav att jag till helgen ska till Belgien och kommer hem lagom till Måndagmorgon (i princip) vilket gör att det nu känns grymmegött att alla kartonger ligger klara att bara lätt som en plätt kan slängas in i släpet.

Idag har jag även sett till att få mitt schema för Juni..alldeles lagom blir det. Ledig veckan då jag flyttar sen ledig midfsommarveckan.. oooh YES :)



Njaa, nu ska jag pyssla lite tills en kanske dra en sväningis till väla.

E.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Heeej heeh Ja det är hemska månader... Det går inte så bra faktiskt.. vart jag än vänder mig så är det nej eller återkom gärna efter sommaren.. Men det är ju nuuuu jag behöver det =) hehe Hur går det själv med allt? =) såg att du ska flytta snart =) Så skoj =) Kram

2009-05-25 @ 19:28:12
URL: http://minnetarkort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0