Explosive headache.


Mitt huvud värker helt fruktansvärt idag.
Det känns så pass mycket att jag har svårt att slappna av
men samtidigt kan jag inget annat än att ligga ner för att smärtan
ska minimeras så gott så möjligt.
Dock skär flickans pipiga röst på tv med taggtråg in i mitt ena örat och ut
genom det andra. Jag önskar att mina öron kunde ramla av och att jag
fick somna tills de är över.

Men sömnen vägra att låta mig komma in.
Tänker jag för mycket kanske, kring tomtar och troll,
människor som gör andra ont. som gör dem ont och sedan
gör mig ont så ont. Då gör det ont.
Igår ringde en person till mig och grät, efter det har jag haft huvudvärk.
Kan inte släppa tankar över sådant som jag inte längre kan styra över.
De jag aldrig någonsin kunnat styra över.
Dom torkar ut mig och jag är medveten om att min medvetenhet nästan
bara gör det värre fast det borde snart vända och göra det bättre. Tro.



Tack för att det finns en dag imorn.

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0