Vill att tiden ska rusa!



Långtar så tills min lilla vovve kommer hem till mig. Var där iförrgår och bestämde mig för honom. Han är seriöst världens finaste! Har fortfarande lite svårt att bestämma mig för vad han ska heta, just nu står det mellan Tarantino (Tino) och Gilbert.. men vill ha hjälp och gära fler alternativ...
Om 26 dagar kommer han!!!
Innan dess ska jag även ha köpt lite fina prylar. Var inne på en grym sida www.doggie.se där har dom massa söta hundväskor, koppel, halsband, skålar och leksaker.


De här grejerna vill köpa till honom!


Vad tycker ni? :D

A Happy & längtans full Erika.

Kommentarer
Postat av: Eleonora

Den borde heta Tino efter tarantino!!Sjukt coolt tycker jag =)

2008-09-28 @ 03:33:52
URL: http://benora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0