Höstmåndag med plugg & nerver,



Varit och pluggat nu i några timmar. Var först tvungen att hitta Ink & print eller vad det nu heter för att skriva ut vårt arbete som vi imorn ska redovisa. Sprang runt som en tok innan jag hittade det sen när jag väl gjorde det så tog dom inte kort idag så jag var tvungen att rusa ner & upp föratt ta ut kontanter, peeuw!

Imorn har vi som sagt redovisning, för mig är det lite av ett personligt problem. Vilket är lustigt för jag är i vanliga fall världens mest sociala & pratglada men inför folk att tvingas snacka (oftast tråkiga saker) så mår jag kasst. Kanske föratt det blir något tillgjort. Iaf vi gick igenom det några gånger och det kändes bättre men är iaf puttelite nervis inför imorn. Men jag försöker tänka att när det är gjort så känns det asgött! :) Bara jag kommer in i det så är det ju a Piece of cake!

Typisk höst dag idag igeeen, sådär smått opålitligt väder. Ena student regn & andra stunden sunshine. Inte konstigt att många får hömörsvängningar under höst och vinter & blir smått depprimerade. Psyket hänger inte med i svängarna och man påverkas ju otroliggt mkt av vädret strots allt.


Ena stunden regn andra stunden fint & hösten blir genast nått vackert.




Erika med äkliga spindlar i magen och en elektrisk ål i hjärtat.

Kommentarer
Postat av: JESSICA

Ja fast hela tiden så fick jag fantasier om att allt kunde hända :p

2008-09-29 @ 19:09:21
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka härliga bilder^^

2008-09-29 @ 19:54:36
URL: http://dontsaynever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0