Dagens äventyr med massor av litteratur & Höstfynd.


Sara & Ellie med mina jackor, Min korta bruna kavajjacka (Zara) & Jeansjackan (Only)

Höst Göteborg!

Alla andra och även jag måste visa den Dagliga outfiten!


Vi drog oss in mot stan och hade som mål att komma fram till den stort Bokmässan. Sara, Stian, Eleonora & jag. I och med krångel med parkering gick Ellie och jag i förväg, tyvärr kom inte Sara & Stian pga av biltrubbel.
Göteborg är alltid Göteborg, helt klart vackert oavsett årstid. Nu när hösten smyger sig in är det helt magiska färger.
Aja, vi vandrade runt inne på mässan efter att ha betalat hela 120 kr, hade vi som mål att hitta fina böcker till superfina priser vilket vi även gjorde. Målet var även att spana in om vi såg några gryma författare vilket vi gjorde, Mark Levengood, Jan Guillo & Lisa Marklund. Wooow, jag har inga bilder men tror att Ellie snart kommer lägga upp (benora.blogg.se) ;)
Jag hittade två böcker och en mysig mobilhållare från Nici.




Bok 1. Är "Livs linjer" av Nancy Houston & bok 2. "Är Att lära sig själv att leva" av Jan Didion jag har hört mycket om speciellt bok nr 2. Hon är tydligen en väldigt duktig journalist och författare och hon har skrivit en del böcker innan som idag räknas som klassiker. Wow! Berättar med om dem och vad jag tycker sen när jag läst böckerna. Ellie hittade även några bäcker, till och med ÅTTA st. Om dom kommer hon med att berätta på sin blogg, mycket inriktade på livet och coaching! Superintressant.
Min nya mobilskyddare är jag så nöjd med, en färgklick. Vilket jag älskar. Liv-Greta (Mitt mobilsmycke) känner sig hemma. :)

Nu ska jag mysa med en kopp kaffe sen blir det nog biodax med brorsan förhoppningsvis!

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0