På resande tass,,



Tidiga morgnar nu för tiden.. man vaknar av en blöt puss sen är man pigg och på topp! Nu är det snart helge, äntligen. Ska till Mamma idag i Båstad så det ska bli mys mys. Först ska det pluggas lite så Cicci och Ida kommer snart hit. Sen ska jag och Tarantino åka tåg tillsammans dit, till Båstad, och det blir hans första resa med tåg, hoppas inte att han pooopar ner hela kupeén :)
Funderar också på hur jag ska göra mer i helgen. Det är tentafest i Halmstad och jag skulle ju såå gära vilja gå en kväll, men samtidigt så har jag ju min lille plutt nu och de är inte säkert att gammel matte har lust att passa honom en hel kväll... Aja, vi få la se men jag ska göra mitt yttersna föratt komma och ha lite kalasigt!! :D


E.

Kommentarer
Postat av: Totte

Ja, blogg stöttare är min specielitet :P klart du ska ner på tenta fester!

2008-10-30 @ 21:39:20
URL: http://tottebergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0