På bussen till stockholm!

Hey, sitter på bussen till sthlm nu. Mobilbloggar:) har datorn med mig men orkar inte ta upp den ännu. Vaknade idag och kände mig lite bättre, sov gott efter att ha tagit en alvedon. De gör susen:) Alltid kul att vara påväg någon stans men denna bussresa ska ta 7 timmar, kanske lite drygt. Vi åker västra skogsvägen nu, känns som vi ska bli attackerade av troll när som helst, lustigt! Vi kommer hem på onsdagkväll så blir mer tid i bussen än i globen. Imorn blir de hela dagen där på en stor mässa, vi kommer gå på olika seminarium och träffa många människor som jobbar med socialaarbeten, ungefär!;) Berättar mer sen. Måste snart kissa känner jag och är lagom sugen på att gå på en busstoalett. Bara att bita ihop:) Ha en din dag så länge! E.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Åh, ja... :) Jag älskar Ben & Jerry's... Har du smakat Chunky Monkey? ^^

2008-10-06 @ 16:09:50
URL: http://www.dennism.se
Postat av: sonia

här uppe i norrbotten blir bussar attackerade av troll jämt och ständigt! :)



hahaha ;> puss

2008-10-06 @ 19:51:49
URL: http://soniajoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0