Måndag!



Hey,
Skrev inte på heeela dagen igår så för er som saknade mig så ber jag om ursäkt. Jag är bara så inne på hundmamma tankar just nu så att jag har helt enkelt inte haft tid. Tarantino är väldigt tidskrävande just nu och han ska lära sig ett och annat innan man få liite lugn och ro. Man måste överleva naffs-sår på örnen och pink-utsatta strumpor :) Idag är han jätte duktig, leker mycket och har sina sovstunder. Vi var ute en sväng innan och även det blir han bättre och bättre på. Han tycker dock de är lite läskigt fortfarande att vara ute.

Idag har jag redan hunnit med att träffa Ida & Cicci för lite plugg, blev bara en kort genomgång så nu har dom gått och det är snart lunch dax :) Vädret är ju toppen dag, vilket är skönt man blir piggare. Blir nog att snart gå ut en sväng till sen förbereda för ikväll när Hanna & Janette kommer för att käka lite middag hos mig.

Helgen i överigt har varit jätte lugn, mest film, käka gott..hängt med Oscar och Hjalle & Valle har även varit här föratt umgås lite och kolla in vovsingen :)

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0