Lördagshittepå & sånt.

Det är alltså inte alls okey för mig att dricka alkohol längre. Jag börjar uppenbarligen bli vuxen, både bra opch dåligt tycker jag, för jag dricker föratt jag tycker det är gott och om jag dricker lite förr mycket blir jag svinbakis. Idag har jag gått runt som en zombie, skakig huvudvärk och grymt jätte trött.
Elin och jag belsutade att gå en sväng på stan, hon ville shoppa loss lite så det gjorde vi. Sen var det, spciellt för min del, bara att rusa hem och ta en powernap.
Jag älskar Powernaps, det är precis vad man behöver mitt på dagen för att orka lite extra på kvälls kvisten. Det måste jag absolut gör idag för Joseph & Oscar kommer hit och hälsar på. Blir väl ännu lite mer vino vino, lite käk & massa prat. =) Jooorå, det har varit super att Elin är här, Vi är verkligen som systrar, skrattar, gråter slåss ihop typ!
Här kommer bilder på igår middag och vattenpipe afton.. jätte härligt och välbehövt!








E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0