Lördagsbravader,,

       
   

Igår hade vi skit skoj. Jag var ju som jag tidigare berättat lite halvt skakis sen fredagen men min Powernap gjorde susen och med ett glas vin i handen och god mat lagad av Joseph & Oscar så mådde jag snart prima skinka igen!
Vi satt nästan hela kvällen och spekade Alias, skrattade åt våra (mest mina) korkade ordförklaringar, sen studsade runt till våran mix av musik. Senare var grabsen sugna på att gå ut för att ta en drink och det gjorde vi, vi hamnade på Gossip. Trevligt!

Kvällens outfit.

Ser liiite smått happy i huvet ut & det var jag, super happy :) ... anyway...
Skjorta från Bikbok
Sjal från Only
Jeansjacka från Only
Väska från Prickig Katt.

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0