L is for the way you look att me,,

Det är såå himla städat som det kan bli i min lägenhet och allt är rent. Var enda strumpa och handduk är tvättad, golvet är både damsuget och våttorkat. Nu finns de inte mycket mer att göra här hemma. Idag är jag otålig och rastlös, måste göra göra göra saker hela tiden. Jag tror jag ska ta mig en liten öl och kolla på något bra på tv. Försöka relaxa lite och soooova. Imorn ska jag till blodcentralen och ge blod först på morgonen. Sen efter det blir det nog lite träning..Oscar kommer & Sist men inte minst Vovsingen!!! Fredag kommer bli den bästa dagen på länge!!




En supersöt låt om Kääärlek, lyssna och bli happy!


E.

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

Svara gärna på Dagens Fråga som jag ställt idag.

"Vad gör dig lycklig?".

Puss och Kram!

Hoppas du får en skön kväll

2008-10-23 @ 18:59:01
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: cicci

hade du så mycket damer som låg på ditt golv, skönt att du slipper dem nu då;) Hoppas du får det mys med vovven ikväll! Pusspuss

2008-10-24 @ 12:56:56
URL: http://ciccet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0