Krampfnatt i min mage,,

Dagen har varit jättebra men vädret har haft otroliga humörsvänngningar, fån strålande höstsol till lövrensande skyfall. Efter pluggandet med Cicci och Ida vandrade jag hem och började kolla på One tree hill. Jag avbröts av Pillan som ville bjuda ut mig på en kaffe & mysprat nere i stan. Givetvis! Jag studsade upp igen och svängde ner, inte så längt ifrån mig, till Kunsportsplatsen där vi tog en fika på Francs. Myyys. Vi hade mycket att ta igen och det känns så skönt att umgås och disskutera med henne för vi är så otroligt lika. Om det så har med känslor eller framtids idéer att göra så kan vi nästan alltid avsluta varandras meningar, underbart & så naturligt.

Jag & Pillis framför den ascoola tapeten.


Pillan hade just hämtat ut sin mobil från lagningen och denna gulliga lilla lapp satt påklistrad. Jag tyckte de va såå fint, mobilen har verkligen blivit ens lilla hjärtevän!



Efter det truddeluttade vi hem till mig för jag hade planerat en pyssel/spel/sticknings kväll med Hanna och Ekan. Jag poppade popcorn, Hanna kom med bakelser och vattenpipemojs & Ekan kom med en bytta glass och frusna bär. Kunde inte bli bättre!! Joo för det kunde de, vi började spela Alias och såå många goda skratt satte krampfnatt i min mage. Helt underbart.


SweetsTable, Hanna, Pillis, Crazy game & Ekan :)



Tack för denna fina dag, tack för mina fina vänner!

E.

Kommentarer
Postat av: josse

ja väldigt skönt med lov faktiskt:)

2008-10-23 @ 00:17:46
URL: http://josssea.blogg.se/
Postat av: Oscar

Det där bordet du kallar SweetsTable, varför har jag inte fått se det nån gång?

2008-10-23 @ 08:45:06
URL: http://www.svedesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0