Höstsjukan.





Jag tror att jag råkat ut för den årliga höstsjukan. Det är något konstigt med hösten och våren, som om kroppen utsätts för chocken när vädret förändras så snabbt. Uch. det är inte alls kul. Jag vill träna och känna mig pigg. Hade gärna pluggat med bara för att få känna mig bättre. Jag ligger som en torkad blomma i soffan och orkar knappt lyfta fingrarna för att skriva lite på bloggen. Men man måste ju prata med någon annan än väggarna så jag skriver lite här då =) Tidigare eller jag gör det väl fortfarande men inte lika ofta så skriver jag i min dagbok Greta. Hon är mycket fin och där kan man ju verkligen skriva ner ALLT man tänker och känner. Dock lite jobbigare att ta pennan och skriva än att knappa lite på datorn här.


Greta.


Imorn ska vi till Stockholm och jag vill bli bra tills dess, blir att proppa i mig några vitamintabletter och frukter. Det ska nog göra undrerverk. Har faktiskt hunnit söka några jobb på nätet idag med. Så jag försöker iaf göra nått vettigt. Snart kommer Oscar, egentligen skulle vi hälsat på vovsingen idag men dom kunde inte ta emot oss så blir väl bara att umgås lite sen ska jag till Halmstad. Så slipper jag gå upp för tidigt imorn föratt ta tåget till Halmstad innan bussen går till Sthlm.

Jaaa så är de, tur att de är söndag så att man kan se flera avsnitt av The Hills på rad :) Fashion week nu ju, kul med lilte inspiration även så mycket drama i den serien att man glömer sina egna bekymmer en stund. Dock Inte kul att han höstsjukan. Har ni några förslag på hälsokurer?



E.


Stöd min insamling på Rosa Bandet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah tack, vill vara lite brun eftersom jag ska gifta mig, inte kul att matcha det vita tyget med huden...

2008-10-05 @ 12:46:45
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: IZZAH SVARAR

kul att du gilla min blogg :D

allt bra ma dej då ?

2008-10-05 @ 19:26:16
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0