Happy birthday!


Idag fyller min mamsing år, så jag ska nu åka till henne för att fira lite. Får träffa Alex och Dixie med då och de e alltid kul. Ikväll ska vi äta musslor, guuu det är så gott!
Har inte sovit mycket inatt så idag är jag mega trött, men det ser ut att bli fint väder iaf så tror det kan turn out well trots allt!
Min mamma jobbar som personlig coach och jag har pratat med några om det som själva vill arbeta som det senare, bland annat Ellie. Nu kan du gå in på hennes hemsida, läsa lite och se hur den ser ut; http://www.timmermans.se/ . :)

Har varit ut på nätet och letat hundprylar, måste börja planera bra nu innan min vosing kommer hem, längtar!
Bara dryga tre veckor kvar!

Hörs senare så ha en fin dag so long!


E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0