Halv åtta hos mig!

Just nu är jag proppmätt har lagat stuvade makaroner och wokgrönsaker. Det var gott faktikst =)
När man ändå är inne i matens tecken så måste jag berätta om programet i 4an, Halv åtta hos mig. Jag har följt det förra veckan och nu i veckan med. Det går Måndag till Torsdag (klockan halv åtta, logiskt :) ) det är amatörkockar som lagar mat åt varandra. Dom är verkligen jätte duktiga och lagar fin fin mat. Det jag gillar mest med programet är att dom alla är så checka, inte minst gubben som pratar i bakgrunden. Han skojjar till det hela tiden så man får inte bara bra tips på god mat utan även ett och annat gott skratt! Om ni inte sett det så tycker jag ni borde kolla. Det går varje vecka på olika platser är de var vecka, förra veckan var det Skåne nu är dom i Kalmar.


Läste just ett sjukt inlägg på GP. Ni har kanske hört talas om att i Tanzania anses Albinokött, av skumma Häxdoktorer, ha magiska egenskaper. Så man mördar alltså Albinos och säljer köttet. Är det inte hur sjukt som helst?! Massor av spädbarn har dödats just för köttets skull. Det handlar om helt vanliga människor som man i stort sett offrar deras liv för att tjäna pengar. Sick sick sick!!


Nu är det Ugly Betty!

E.

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej, vad tycker du om låten jag nyss la upp på min blogg?

2008-10-21 @ 20:19:00
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0