Flygande mackor.

Haha imorse, när jag vaknade av att Lisa och Elin hoppad i min säng och gapa att frukosten var klar. Var jag inte lika pigg, 'den där jävla alkoholen'. Men jag kom upp och en alvedon stod först på menyn. tack. Vi skulle rosat mackor, och jag måste bara berätta att denna toster har en grym uppstudsning. Mackorna flög en halvmeter upp och rakt ner i Elins väska :) Gott skratt. Det var ju även sånna lite större mackor som i vanliga fall inte borde flyga sin väg :) Hah.




Idag när vi var påväg ut på stan, Elin & jag..



Nu så är det snart dax för lite mer mat och lite mer vino vino.. Wooohaaa!

E.

Kommentarer
Postat av: En Älskarinnas Bekännelser

Hoppas helgen blir ljuvlig!

2008-10-18 @ 19:12:37
URL: http://secondlady.blogg.se/
Postat av: jennifer

Jösses vad sugen jag blev på rostade mackor, haha.xD



Hoppas du får en trevlig kväll!

2008-10-19 @ 18:06:08
URL: http://girlinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0