Flash back...


Just nu sitter jag och tittar på en massa gamla bilder och man blir ju helt lyrisk. Sommarbilder och bilder sen förre året. Det var en helt annan tid på något sett. Shit vad saker snabbt kan förändras. Förra året bodde jag i Halmstad och hade en liiite annerlunda livsstil än idag. kontstigt nog. På bilden ovan är jag och Ninni. Det var si somras, så fina och bruna. De var en galen kväll som vi kallade "Blix(s)ten och jag". Gooscon så kul. Nu ska vi båda skaffa vovsing, hon får sin veckan efter jag fått hem min :)


Ännu en bild från i våras. Elin, Caroline, jag och Gisella. Även detta en galen kväll med många skratt. Elin som i stortsett varit min Halmstad-syster flyttade nyligen till Norge med Gisella. Så som saker förändras på bara ett kick. jag flyttade hit dom till Norge och nu känns de som vi kommer ses alldeles för sällan. Tur att man har det fina minnen kvar.


...meeeen vilken tur att Elin kommer nu på fredag. Även Lisa kommer komma hit då. Det ska bli skit kul. Lite av reunion. Önska fler kunde komma från korridoren.


Detta var oxå ett roligt moment. Anna, Linda,& jag. Det var under Hjärtslaget. Linda kom till Halmstad igen och det var grymt roligt. Här var vi hemma hos Anna på förfest, spela Guitar Hero och tog en hiiiimlans massa kort. :)


Massa goda minnen.

Ha en fin dag sålänge
E.

Kommentarer
Postat av: Louise

haha jag också! :D



Allt bra med dig?



Puss!

2008-10-12 @ 11:52:46
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0