EN dag kvar!

Ser ut och bli en fin fin dag idag :) Härligt. Sov som en stock & vaknade av mig själv runt sju, lustigt tidigt. Dock väldigt skönt att bara ligga kvar och gosa i sängen.
Nu så ska jag promenera bort till Cicci, för lite dagensplugg. Blir nog inte att vi sitter så länge idag hoppas jag, verkligen inte sugen. Jag är inte så sugen på någonting för jag längtar så mycket tills imorn. Då ska ja hämta Tarantino som ni vet :) Galet!
Ikväll kommer Pillan hit igen och det ska bli skoj se vad vi hittar på. Aja, har inte så mycket mer vettigt att skriva just nu lite smått stressad och behöver kaffe :)

Hörs senare!

E.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Utlottning av TRE bloggdesigner i min blogg!

2008-10-23 @ 09:29:27
URL: http://secretwordplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0