Duktigt!

Ännu en grå höst dag men den har varit toppen ändå. Vi i min studiegrupp har haft lite smått panik då vi inte fått så bra kontakt med den organisation som vi skulle göra ett projekt åt. Så idag beslutade vi oss för att fixa en backup plan. Vi tog kontakt med skolan och sedan en tjej som jobbar med BarbrorBetalar. En organisation som stödjer ungdommar som vill påverka i samhället och sporrar unga att komma med idéer som kan förbättra. Den finns i Kungsbacka vilket är superbra för oss som bor i Göteborg. Åsa som vi pratade med tyckte det var skitbra att vi ville jobba med ett projekt åt dom så imorn har vi lunch med henne & ska äntligen få ordning på detta :) Härligt!

Jag har inte bara varit nyttig när det gäller skolarbete utan har även tagit mig i kragen och kontaktat Droppen i Nordstan för en tid som blodgivare. Är jag inte duktig? Känner att det är en god gärning och den tar inte heller så mycket tid. Så på fredag, tidigt på morgonen ska jag dit för att först göra en koll så mitt blod är frisk och bra. hoppas hoppas.



Längtar som fan till på Fredag, då ska jag hämta min lilla vovve Tarantino med.. iiii spännande.
Nu ska jag gå och möta upp Hanna så ska vi gå och lyssna på lite musik, någon kör. Vet inte riktigt vad det är men kan vara mysigt en Måndagkväll.

Hoppas ni har en fin start på veckan.

E

Kommentarer
Postat av: Kotte

Bra att du vill ge blod.



Bästa namnvalet till nya vovven!!!

Lööööv Tarantino :D

2008-10-20 @ 23:21:50
URL: http://enkottestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0