Drömmar,

Heey & Godmorgon,,
Sovit som en stock i många timmar nu så med en kopp kaffe i handen är jag idag pigg och fräsch.
Haft massor av skumma drömmar inatt. Heeel lustiga, att jag flyger med ett paraply och landar super snygg i ett jätte stort träd och alla tycker jag är jätte häftig som klarade av det. Fast jag tyckte det va jätte läskigt.
Att flyga med paraply var, i drömmen, ett sorts test som killar får göra i militären, & jag klarade det! :).. haha, skit knäppt. Sen drömde jag att jag skulle hyra ut ett rum i min lägenhet, fast det var inte denhär lägenheten jag bor i utan en mycket större som va en vind med jätte mycket gamla saker i som jag var tvungen att damma av inna hon skulle flytta in.
Lustig hur man drömmer & jag kommer alltid ihåg dom väldigt väl, vad betyder det?!

Blir skit happy när jag får fina kommentarer och extra happy blir jag när mina nära vänner kommenterar. Sååå kul att ni läser min blogg!!
Lolloo - Jag saknar Dig & Halmstad med, väldigt ofta men vi ses snart!! I promiss!
Emelie - You better mail me back. & Jaaa jag vet att jag e kass på Skype, men när brukar du va inne? har nollkoll på vad klockan är där borta! Miss you.


Idag tror jag på bättre väder, jag hoppas, vill & känner att det är möjligt!

E.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Det där med att flyga med ett paraply slapp jag i lumpen. Var nog tur att jag missade ;)



Miss you...

2008-10-14 @ 11:58:04
URL: http://www.svedesign.se
Postat av: Nina

svar: ja nu ligger dom uppe:)

kram/nina

2008-10-14 @ 12:52:17
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0