Den som inte åker vilse får inte se mycket.



Goomorgon,
Idag känns de inte alls som Måndag tycker jag. Får mer en känsla av en Söndag No2 vilket kanske inte allls är bra för då tar jag inte tag i det saker som måste göras. Jooo då jag ska nog göra de det kommer blir skit bra. Idag måste det tas kontakt med de förataget vi ska göra ett projekt för, och be till gudarna att dom vill ha oss för det! Sen borde jag söka lite fler jobb, även om jag känner mig lite oinspererad då jag redan sökt en massa men inte hört något. Jag har kanske inte erfarenhet av alla dessa ställena men hur ska jag kunna lära mig om jag inte får en chans..?! Aah, det kommer lösa sig de med. :)

Dagar som den här saknar jag Gymnasiet väldigt mycket, trots att de var så länge sen nu. Det var tryggt och man hade livet liiiite mer strukturerat. Så mysigt det vara att komma till skolan på morgonen, samma människor (Vi var inte så många på skolan & vi hade en fyjädrans bra sammanhållning) och man kunde komma i sina mest slitna slappemyskläder, gosa ner sig i en soffa & ha sina djupa diskussioner. Hos oss blev det väldigt sällan dåligt skit-snack då alla kände varandra för väl och många gånger slutade våra (tjejernas) fights snabbt med ett brev och tårar, sen var allt bra igen och vi satt på cafeét nedanför, där dom hade sånna jättegoda bullar..hmm Valmofröbullar tror jag..:/ & skrattade åt helgens äventyr. Shittan vad jag saknar det OCH Er!! Inte fel var det heller att vi fick äta lunch på restauranger i stan. Vi hade väl en sisådär 5 st att välja på varje dag. Nej saker och ting förändras och det märks verkligen när man bor ensam hur man måste ta sig igenom olika faser och humörsvängningar helt själv. Ibland ett helvete ibland skönt. Så sant som de är sagt: "Den som inte åker vilse får inte se mycket."


Kärlek till mina fina vänner från gymnasiet, Kärlek till alla mina vänner.



Ha en fin måndag,

E.

Kommentarer
Postat av: cilla

Vad fint skrivet! Fin blogg du har me! :)

Ha en toppendag.

2008-10-13 @ 10:45:15
URL: http://cijo.blogg.se/
Postat av: lina

super fin bild , sann text också

2008-10-13 @ 11:51:14
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag haller verkligen me dig om allt du skriver min fina Erika..! laste precis ditt mail, svar kommer snart! du e dalig pa skype.... pussss LOVE!

2008-10-14 @ 04:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0