Cry-Baby!



Idag har jag sysselsatt mig med att vara ute med Tarantino i det fina vädret sen har vi myst i soffan framför Cry-Baby. Jag minns att när jag köpte den filmen och kollade på den för första gången var det på grund av att The Hot stuff Johnny Depp är med i den och det är en av hans första filmer han medverkade i innan han blev nått, om man säger så. Den är egentligen inte särskilt bra men lite underhållande en Onsdageftermiddag som denna :)
Varför jag nu ville titta på den igen är föratt Traci Lords är med i filmen också. Jag skrev i ett inlägg tidigare i veckan att jag läser hennes bok nu. Den som handlar om hennes dramatiska och rätt hemska uppväxt sen hur hon kommer på fötter och hittar en mening med livet. I boken skriver hon även om när hon var var med under inspelningen av Cry-baby och så en massa skit runtomkring så nu kunde jag titta på filmen fast ur en annan synvinkel.. intressant.




Är nu grymt sugen på att beställa en Cry-baby T-shirt..


Sååå jävla snygg!



E.

Kommentarer
Postat av: cicci

den där har funnits i T-shirt affären inne i stan. Hon försökte sälja på mig en sån när jag var där en gång tror jag. Om du har tur kanske den finns kvar =) Pusspuss

2008-10-29 @ 21:51:51
URL: http://ciccet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0