Brunett & Iron Man.



Som ni ser ovan blev mitt hår mycket bra.. Jag är iaf nöjd, nu luktar det också sådär nyfärgat gott :) Den ända nackdelen med att färga håret mörkt, såhär års, är att man ser så mycket blekare ut, meeen inga problemos jag får helt enkelt sola lite nu när det blir vintertider. Det är ju både skönt och bra för hyn, att göra någon gång ibland. :P

Ikväll blev det mys mys som ni vet och jag hyrde Iron Man =) Valdemar kom över en sväng med och det va skönt i och med att jag kände mig lite krasslig och hängig! Vi dukade upp med en massa gott, Chips & Dipp & Godis. Härlig Lördagkväll.
Filmen var underhållande, jag gillar superhjälte filmer men i den här kändes de inte som han va en Äkta superhjälte, jag säger 3 ***, eller njaaa knappt två och en halv kanske. Tycker man om teknikgrejer och faschineras av snygga bilar & nylackad metall eller lik. så är den nog Grrrreeeat!



Nu ska ja decka i soffan, så trött, skööönt trött! :)

Hörs imorn,

E.



Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för kommentaren! Bra att bli peppad ibland, det behövs!!

Vad fin du blev i håret :) Så du pluggar också i Halmstad och kommer från Gbg?!

2008-10-11 @ 23:45:56
URL: http://fridascorner.blogg.se/
Postat av: Anna

Tackar :) Aha okej... ser ut som du har haft mysmys ikväll oxå ;) var ironman bra? inte hunnit se den än...

2008-10-11 @ 23:47:17
Postat av: Frida

Japp jag är uppvuxen i Göteborg och har bott här i Halmstad i snart fyra år. Vart kommer du från egentligen då? Är det inte jobbigt att pendla?!

2008-10-12 @ 00:08:05
URL: http://fridascorner.blogg.se/
Postat av: Anna

Den skall inte se kärleksfull ut som den gjorde... skulle se om ja kunde få fram ngt med love-grunden, men de blev inte snyggt så ja fortsätter nog med fashion... ok, så den var inte så bra då... ne d e den säkert inte heller, men man vill ju ändå se den...

2008-10-12 @ 00:14:55
URL: http://bewitched.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag har inte ätit sånt på hundraaaa år, muuums

2008-10-12 @ 15:06:11
URL: http://stillaminnyfikenhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0