Absolut ett HETT film tips!



Just sett Den här filmen, den var verkligen bra tycker jag. Som vi diskuterade så kan man se den från två olika sett skulle ja tro. Antingen lite seriösare eller lite komisk.. Den hade de båda. Lustiga kärleksrelationer som man både tycker är spännnade och helt megaskumma. Passionerade människor i en grymt passionerad miljö, Spanien så klart, & inte ska man glömma nämna att musiken var väldigt fin. Den tycker jag att ni borde gå och se och om ni inte tycker att det är värt att se den på bio kan ni ju iaf ladda ner den =)

Funderade på det, hur passion verkar ha så olika laddning i olika länder, i vissa är den eldigare men också slösar man mer på den medan i andra är man mer försiktig och låter passionen våxa fram, vad föredrar man?


Ett passionerat smakråd.


Nu är jag super mätt på popcorn så kommer nog sova gått :)


Night night sweet friday!

E.

Kommentarer
Postat av: Anna

ne ensam i bloggjunglen blir du inte ;)satt o fixade med kodmallarna igår o fick till en snygg, men den syns inte på min sida, ingen aning vad som hänt, men men... kramar

2008-10-11 @ 08:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0