Our life is not a movie, or maybe!



Igår kväll kollade jag på ett One tree hills avsnitt sen förra veckan. Shit det var hur spännande som helst. Jag brukar bli trött på serier men jag känner mig verkligen som en av dem i One tree och älskar den serien helt enkelt, så så länge den håller på så kommer jag följa den :) Nästa avsnitt, eller dagens 'Sympathy for the davil', är 115:de avsnittet. Då har man hållit igång ett tag :) Ooou så spännande!

I don't want to be Anything other than what I've been trying to be lately All I have to do Is think of me and I have peace of mind I'm tired of looking 'round rooms Wondering what I've got to do Or who I'm supposed to be I don't want to be anything other than me


E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0