Oliiidligt Ospännande.

Sitter hemma hos Emelie. Vi pluggar båda två och det är väl egentligen den perfekta dagen föratt plugga men väldans tråkigt ändå. Jag sitter med en massa intervjuer som ska ordagrant skrivas ner och just nu har jag snart spenderat fem timmar på en gubbe som snackar väldigt mycket i dubbla meningar och osamanhängande. Fy fan!
Jag har glömt mina glasögon hemma med så jag börjar se dubbelt vilket inte gör de hela så mycket enklare. Ack ack. Jag ska väl återgå så man kommer någon vart med dethär.

Hoppas er dag är mer spännande.


E.

Kommentarer
Postat av: Svensson

Tack för din kommentar =)

2008-11-10 @ 18:50:58
URL: http://lovemetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0