Mysdag.










Emelie kom till mig igår, vi möttes upp och gick en svänings på stan. Dock var det alldeles för mycket folk och det var grymt jobbigt så vi knallade ner till systemet. Utanför systemet mötte jag ett medelålders par som var nyinflyttade i Gbg från Sthlm, mannen var orolig att min hund skulle växa till sig och se ut som en "vandrande Skogaholmslimpa", goosch va jag skrattade och vi vandrade vidare hem med min mini skogaholms-Tino.
Därefter gick Emelie & jag för att handla mat såatt vi kunde laga tacos. Vilket vi gjorde och drack en massa vin till.

Idag vaknade vi pigga och morgontvättade dä Tino väckte oss med sina blöta pussar. Tänkte vi skulle ta en promenad i parken och sen vandra runt på stan en sväng men vi han inte långt innan vi hittade ett mysigt kaffé att stanna till på.

Nu är jag faktikst i Halmstad, åkte hem med med Emelie, och jag tycker det känns super mysigt!


E.

Kommentarer
Postat av: Sassy

Vilken söt vovve!

2008-11-12 @ 09:22:15
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0