Andas.



Att finna en plats att andas på.
Mit huvud har bultat i takt med regndropparnas fall idag. Till och med att ligga ner med huvudet på en kudde har gjort ont då ångesten på något sett knackade på tingen "..upp med hakan, upp och hoppa, gör något vettigt, var stark..." Det är inte bra alls att jag inte bara kan vara för en gångs skull och vila mig, dock svårt att vila sig när man överraskas av tunga nyheter. Jag vet att jag just nu inte mår skit bra men jag vet också attdet kommer bli bättre, jag ger INTE upp och jag har Hopp! Jag ska bara finna en plats att andas på, där jag kan vara med dom jag älskar, och finnas till hands för dem!
Imorn åker jag förmodligen hem till pappa, jag saknar lite pappavitaminer. Långa promenader på landet, myskväll och ska försöka samla mig en aning så jag får lilte plugg gjort också!




E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0