WAKE UP.





Trött, trött, trött.
...Och ändå kan jag inte sova mer. Har en himla massa att göra och jag ska snart sätta igång.
Ni vet då man inte kan somna på kvällen för att man tänker igenom allt som ska göras inom en viss tid, helst så snabbt som möjligt. Sen när man till slut somnar drömmer man om allt som ska göras och till slut vaknar man alldeles för lätt och för tidigt.
Aaaja, men man måste även se de från den ljusa sida; Det är ju roligt att ha saker att göra!

Får bli att överleva med kaffe idag och bara hoppas in i det sista att Tarantino kännr sig lika trött så att han sover mesta dels. Fick iaf en mysig morgon, Tino kommer till mig och lägger sig över min hals sen kryper han runt och lägger sig med huvudet på kudden bredvid mig :) Sen har vi gos-stund!







E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0