Med kärlek och vitlök så ska jag bli frisk.



Idag har jag försökt att kurera mig. Ätit vitlök (uuurk!) och drukti ProViva, det blir nog lite bättre med förskyldningen tills imorgon. Det MÅSTE bli bättre tills imorn, ska till Halmstad på Handledar möte då och det vill och ska jag bara inte missa.
Har även kollat lite film, som visade sig vara en riktig "Må bra"-film, HairSpray. Faktikst jätte mysig. Inte en topp klass film men den var glad och mycket musik vilket man behöver när de är så grått ute! :)

Åh, nu kom pappa hem med lite kyckling-gryta från Margareta och en Julmust, tror mig att det nästan är min första julmust för året. Aldrig varit så förstjust i det egentligen, men för pappas skull ska den väl slinka ner. Tack vare min förskyldning känner ja inte så mycket smak nu ;D


E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0