December, redan,,



Jaahaa, då var det redan December månad. Årets sista månad enligt den gregorianska kalendern, sista månaden på 2008, endast 31 dagar kvar till Nyårs afton. Ojoj, vad tiden bara flyger fram. Men jag tycker det känns bra. Har redan ett antal nyårslöften jag ska inviga och uppfylla, berättar mer om dem när jag har finslipat dom lite =) Man vill ju inte bli besviken om man inte lyckas följa dem sen!

Idag har jag hunnit med massor hittills, jätte jätte mega skönt måste jag säga.
Har satt igång att pyssla lite på mitt nya projekt, kan nog bli jätte intressant och skoj, sen har jag sagt upp lägenheten i GBG, nu är det bestämt & officiellt. Bara att hitta något här hemma :)

Igår, tag jag och en gammal kompis upp kontakten. det var väl aldrig riktigt meningen att vi skulle tappa den. I Högstadiet var vi väldigt tighta, umgicks nästan dag som natt sen nr vi slutade och vi började på olika gymnasium så---poff--- hördes vi inte mer. Nu ska vi ses igen och det ska bli så grymt roligt!!

Åå, dumma jag, missade första delen av årets julkalender. Ville verkligen se den imorse, mysigt att gå upp tidigt, dricka varm choklad och äta en lussekatt. Även om snitt åldern på att kolla Julkalendern är 8 år, måste man ju bara följa det. Får se den ikväll, Skägget i brevlådan heter den och komikerna Anders & Måns tar del av den. Tror Måns har skrivit manus och Anders är med i serien... Kanske kan bli riktigt kul!


E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0