Wild night med brudar som rockar fett!!

Länge sen jag kände mig lite extra trött på en torsdag pågrund av den välkända kåren. Idag gör jag det, lite sliten men det var sååå värt det. Igår var skit kul!

Ettorna skulle ha tackgasque för oss och det va gott, some chicken & potatogratä', yaammii! Innan den cyklade jag till Cicci, vi drog i oss en cider och kilade till Anna där gänget, som innebär Anna, Cissi, Nina, Jossan & Ida, var. Nu skulle vi dra igång. Det gjorde vi med Guitar Hero. Man thats fun!! Några halv kassa brudar står o lirar guitar hero och några andra står vid sidan om och skrattar och tar en massa kort. Tjejer i högsta kvadrat, kort kort kort, allt ska minnas och det roligaste är ju helt klart bilderna på en själv. Yes!

Vid sex var vi på middan på Kåren, sjöng och härjade, tog sexiga kort på oss själva på scenen, daaaaah. Tillbaka till Anna på mellan fest där gutar hero då förbjöds för nu var vi värre än kassa plus att det är en partydödare för övriga som inte spelar. PUT THE MUSIC ON! Japp, det gjorde vi och där stog vi och dansade till 80-tals Madonna och Spice Girls. Back to the old times.
Den nya dansen ostbåge dansen uppkom då även, och korttagningen fortsatte i högsta drag!!

Back till kåren igen vid elva snurret, dött till en början men vi tog plats på dansgolvet, för gott om plats hade vi sen mingla vi rundor en massa, en massa seriösa snack och lärakänande av nya människor. Kul!! Cicci & jag klarade otippat av att hålla ihop heeela kvällen, som om vi lästa varandras tankar.

På dansgolvet träffade vi Holländaren och jag pratade som en pladderkvarn på flamländska med honom, kan inte ha låtit bra i det tillstånde, HA! Cicci kolla på oss som ett frågeteckan och försökte haka på fast på halv taskig tyska. Även Linus tyckte att det va orättvist att vi snacka så jag föreslog engelska vilket holländaren inte fatta. Tror Linus iaf blev lite impad av mitt snack på det skumma språket eller förvånad för han vurpade ju helt plötsligt omkull,, som tur va mår han bra!
Hem kom jag iaf. Kilade ner till Becca som fortfarande höll sin date vid liv kl 3 på natten. Oj Oj. Undra om mitt besök uppskattandes. Don't think sooo! :D


          
     




Vilken kväll!!

Nu e det pizza hos Cicci! Najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0