Rim & Uppmuntran,,


Tunga tuffa tider, jajemän så är det nog många känner just nu. Snart novembermånad, vilken är den som är klassad som Sveriges tristaste månad. Burr!
Aja själv är jag nog lagom stabil och känner mig rätt happy med tillvaron.
Givetvis många tankar som snurrar men jag mår helt enkelt bra ändå. detta beror nog på att jag tränat precis och det ger mig nya krafter och trivsamma känslor.

Pruttbönan Becca är lite nerstämd och jag ska nu ruska liv i henne med en hörst promenad.
Tänkte även överraska henne med ett kort på oss två och ett uppmuntrande rim jag komit på,
Hur låter detta: 
 
Om du någon gång känner dig lite ledsen & si så där,
Ska du veta att du aldrig ensam är.
Ett stankast bort bara,
finns där någon som med dig vill vara.
Mig kan du ej bomma
för jag ska med Äkta Kärlek försöka
att igen få dig att blomma!








Det känner jag mig nöjd med!

Kärlek i höstmörkret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0