Movie night,,


Film hyrd och mat i kistan, jaadå.
Förutom att jag är raslös som en bulle med extra socker så vill jag ha chips. Idag får jag inte lugna något av de två behoven. En vanlig lördag för mig är Party, dans och ett dundrans äventyr men just nu är jag en sunkig host hambörjare (känns som de iaf) som måste ta det riktigt lugnt så att ja kan va stark i under den kommande höstdeprissionen..
Chips: nej det blir de inte häller, fört och främst ska jag sluta upp me de onyttigheterna och för det andra orkar jag inte gå de 200 meterna till vår sunkiga kiolle...Bubooo!
Trösten är att få umgås med min trivsamma bror framför en otäck film.
Käns bäst imorn när jag vaknar endast med den rinnande näsan och utan baksmälla, duktigt!

Ciao so long buds,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0