I'm ON! God put a E(eee)rika on the earth,,

Dagen den stora dagen då jag tar tag i mig själv, IGEN! Ska jag börja blogga? Hum, alltid funderar man kringa dessa stora frågor. Men visst är det roligt, en sorts egoistisk tillfredsställelse där man kan får prata om allt mellan himmel och jord som på något sett har med MIG att göra. Nam nam!

Nam nam, nej jag smakar inte gott i munnen idag, jag är förkyld, hostig och allmänt kass just nu så vad jag har gjort idag är att uttsätta min kropp för chock. Juste, jag har knaprat vitlök i mängder så tillslut var jag nog hög en liten stund av den enormt illa luktande örten. Om det stämmer det jag hört, att myggor försvinner när dom känner vitlöksdoft så lovar jag att jag skrämde iväg de alla som finns i en radie på 5 mil runt mig. Varsegoda!

Nåja slut pratat om det. Imorn är jag frisk.
Tanken är den att när jag vaknar frisk imorgon så ska ja genast burra in mig i böckerna, lagboken som när jag varje gång jag går runt och bär på den är rädd för att tappa den på tån, ska ja kunna tolka rätt. Skojjigt, snart kan jag sätta dit er alla på ett eller annat sett! Har funderat på de om allt mitt pluggande har gjort att mina visdomständer är på väg, ja ett och annat håller på att hända i mitt liv och om jag hade haft tiden skulle ja suttit här och skrivit om så mkt roligt på en och samma gång, nu, ikväll....
Men detta är bara början.

Välkommen åter Kings & Queens,,


Veckans klipp:
Smashing Pumpkins nya album "Zeigeist",
Filmen "Volver" &
Miss Li's nya album "God put a rainbow in the sky"

Kommentarer
Postat av: Becca

välkommen till bloggandes underbara värld min lilla pruttböna=)

2007-10-05 @ 20:23:24
URL: http://beccalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0